lördag 26 oktober 2013

Tiden springer i väg

Kan inte fatta hur snabbt tiden går, det e ju snart november för tusan. 
Vilket innebär att det snart är jul. 
Hua vad tiden går...

I tisdags var vi hos Danne å Emelie å hälsade för första gången ordentligt på lilla Axel. Så fick bäbis mysa lite, tills han kom på att han var hos mej, då var han inre redigt lika nöjd ;) men han skrämde mej inte så mycket, så jag kan nog tjuva han nästa gång oxå :)

I torsdags var det dags för bäbis mys nummer 2. Jag fick gå över med lite bakmargarin till Johanna, å väl där hamnade lilla Joline i min famn, även i detta läge blev det onöjdhet. Jag tror att båda bäbisarna var lite missnöjda med min oförmåga att ge dom mat. 

Men båda dessa små sötnosar måste jag  träffa snart igen, för som sagt tiden tickar på och de växer så de knakar. 
Vilket även Ralf gör. Jag kan snart inte kalla han Lill-Fräs länge. Då får det bara bli fräs kanske. 
Herr Fräs ska kastreras den 15/11 oxå. 
Alltid lika hemskt att se dom efteråt men det måste göras och bättre innan han börjar med dumheter. 

Idag ska jag äntligen få spendera lite tid med mina föräldrar. Dom är hemma och styckar/maler kött. 
Hoppas dom kan komma hit en sväng, sen skulle vi bog oxå på stan å kolla mattor, blir så kallt här på golvet. 

Ikväll ska Emilia och Sara ha sin 25 års fest, med maskerad. 
Dit ska jag men får se hur det blir med alkohol. Huvudvärk redan nu, så tror nog på nyktert :)

Nu vaknade visst Stefan, så nu blir det frukost :) 

Så stor. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar