måndag 30 december 2013

2013 kort resumé

Tänkte mej en liten överblick från 2013. 
I början på februari när vi var iväg på mässa fick jag det glädjande beskedet att vi skulle flytta, till hus på landet. Vår dröm :)
Stefan började packa medans jag var iväg. 
Tus hjälpte till att tvätta rutorna :)


Påskhelgen alltså runt 1 april gick flyttlasset ut till Hästmosshult. 
Å jag bara älskar det här, trots spindlar, möss å älgar så är detta mitt drömställe :)


Jag längtade efter att få spendera sommaren här ute, men tyvärr vid midsommar fick jag reda på att mitt taskiga mående hade berott på borrelia infektion å de starka tabletter jag fick gjorde det omöjligt att va ute. 
Även under paviljongen började huden klia. 
Så hela sommaren spenderades inomhus. 
Förutom på vår 1åriga förlovningsdag då vi var i Virum älgpark och sen flög helikopter :)

Vi hade pratat om att skaffa en katt till och detta föll sej väldigt bra när jag ändå var tvungen att hålla mej inne och dessutom kunde få mej lite sällskap. 
Så hit flyttade Ralf <3
Den mest busiga katt jag träffat. Och glupska oxå. 
Han äter allt!
Här var han inte så stor :)

<3

Bästa musjägaren oxå :)

Hösten rullade på i sin takt, kan inte minnas att det hände speciellt mycket av värde att skriva här iallafall :)

Man kan sammanfatta hösten/vintern så här. 
Dop för både Adrian och Douglas. 
Ullared med Jossa
Mässa med jobbet i Kista. 
Upptäckte att Zumba är roligt. 
Åkte och träffade Stefans familj i Göteborg. 
Har lärt mej att koka köttbullarna innan jag steker dom :)

Det var det jag kom på just nu. 
En del av mitt 2013 :)
Gott nytt år igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar