onsdag 25 december 2013

Julafton

Ja då har julafton passerat, började dagen med frukost å paketöppning med Stefan. 
Jag fick en jätte snygg mössa, svärmor till en av Stefans kompisar gör dessa, så han fick säga hur den skulle se ut, och jag som är mössoman blev helt överlycklig :)

Lindby Boden. 

Stefan fick två paket. Det första innehöll två stycken 3 kg hantlar. 
Och det andra en elektronisk darttavla :)
Tror han gillade det om inte annat så gör jag det ;)

Sen drog jag iväg och plockade upp Patric, Emilia och hundarna, Mickis och Gun. 
Emilia och en av hundarna släppte vi av i Totebo och vi andra fortsatte till Gissebo. 
Huvudvärken kom, så jävla tråkigt! 
Efter maten släppte huvudvärken och ersattes med en så grym trötthet. 
En sån trötthet så man känner hur vissa delar av kroppen nästan domnar bort. 

Piggnade till straxt innan vi skulle hem som tur var, kom hem vid sju å Stefan lite senare. Vi skulle ha lite mys å fira jul själva. Men vi somnade båda på soffan. 
Det e slitsamt med julafton ;)

Nu är juldagen här och vi får se vad den har att ge. 

Just det, paketen till mor och far. 
Mamma fick ullstrumpor, en LP skiva med Trance Dance, och ett strykjärn.
Pappa fick en liten leksaksbil som han samlar på, fler nummer av tidningen han vill ha. 
Och så fick de båda en "symbolisk" tavla, jag gjorde en dagen innan för att dom skulle få en, och denna får de ha tills den riktiga tavla kommer :) jag vet inte vad som ska få än. 

 Hund, katt, fågel :)

Trevligt fortsättning på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar