söndag 22 december 2013

Dan före...

Dan före dan före dopparedan. 
Shit redan jul alltså, ute känns det fortfarande som oktober, julkänslan finns inte alls. Men det ska bli trevligt med lite jul iallafall. 

Vi ses som vanligt i Gissebo med mammas sida av släkten. Alla är inte med men vi blir ändå över tio pers tror jag :)

Julklappar då... Ja det e ju underligt. Vi har ju börjat säga att vi inte köper nått till varandra. Både gällande jul och födelsedagar. Å ändå slutar det med att jag har några paket att köpa. 
Stefan och jag resonerar att det är bättre vi spar våra pengar och köper nått gemensamt. 
Men nu stod det e paket här hemma till mej så det var ju bara ut å leta till han med ;)

Sen är det mamma och pappa som ska få lite. Inte speciellt dyrt men ändå nått de vill ha eller har nytta av. 

Å så ligger det en julklapp till Nellie, hittade den redan i höstas så kunde inte låta bli :)

Jag: Du ska få en julklapp av mej. 
Nellie: Har du gjort den?
Jag: Nä jag har köpt en.
Nellie: Då ska jag köpa en till dej oxå. 
Jag: Nä det behövs inte, du har ju gjort ett så fint julkort till mej. 
Nellie: Ja det har jag ju :)

Sötnos!!

På schemat idag står det e sväng på stan med Jossa. 
Sen får vi se hur mycket jag orkar, huvudvärk och ryggen jävlas. Tråkigt nu till jul å all ledighet. 
Fick precis svar från Emilia att hon ska knåda till mej :) 

Nä nu upp å gör mej iordning :)

God jul på er alla :)


2 kommentarer:

  1. God Jul till er! Hälsa "farbror"Micke från kusin Marie-Louise.Själva så myser vi hemma själva på julafton för att träffa familjen hos Lasse och Lisbeth på Juldagen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska jag absolut göra, och hälsa farbro Lasse och resten i familjen från oss :) kram

      Radera