lördag 17 augusti 2013

Bus Ralf

Ralf är en av dom mest busiga kattungar jag har träffat. Han är definitivt den busigaste jag har haft och försökt att uppfostra. 
Å det är klart han ska få busa, men på nätterna försöker jag så gott jag orkar att få honom att förstå att det inte är okej. 

Så under några nätter nu har han istället kommit å velat gosa. Och även om jag inte vill att han ska väcka oss så är det ju ganska mysigt när han kommer å lägger sej över ansiktet å spinnet för fullt, speciellt om man jämför med en katt som studsar  omkring på magen å biter i tårna ;)

Inatt vaknade jag vid tre tiden av att han prasslade med nått å "flyttade" saker.
När jag väl tände lampan la han sej blixt stilla men en blick som sa ; Jag har inte gjort nått. 

Då var han på nedre hyllan i mitt sängbord och möblerade om. Han hade även sin råtta där :)

 
Sötkissen <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar