tisdag 20 augusti 2013

Tänkte jag skulle..

Tänkte jag skulle skriva lite. Men kan inte komma på nått direkt att skriva om. Står rätt still just nu. 

Ligger i soffan lite för trött och lyssnar på min ljudbok. Lyssnar på 50 nyanser av frihet just nu. 
Har lite svårt att lyssna och skriva samtidigt. Missar lite av vad som händer. 
Med lite för trött menar jag, orkar inte resa mej upp och borsta tänderna och gå upp till sovrummet. LAT!!!  ;)
Har precis gjort klart maten till imorn. 
Fick för mej att göra crêpes med kantarell och champinjon stuvning. Tror dom blev ganska okej :)

Finns så mycket jag hade tänkt att göra ikväll. Men det blev inte så. Å nu är klockan 22.13 så nu hinns det inte. 

Ååååååhhh heeeeejjjjj. Nu reser vi oss upp 
Puss å god natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar