onsdag 7 augusti 2013

Dax igen

Fick en kommentar av Anna att det var dax att uppdatera lite här :)
Och det kan jag väl hålla med om. 
.
De senaste dagarna har varit fullt upp. 
I lördags umgicks vi med Stefan familj, vi badade och solade i stjärnevik och bara hade det bra, och jag var då glad att jag äntligen kunde sitta med ute :)
.
I söndags skulle vi hitta på nått. Vi skulle plocka blåbär bestämde jag. 
3 (!) minuter tog det, sen gav jag upp. Myggorna älskar mej kan man säga. 
.
Måndag och tisdag var det dax för upptakt på jobbet, vilket man kan sammanfatta med: möten, information, säljarna, nyheter, fika, mat, umgås, skratta :)
.
På kvällen igår begav vi oss till Brygghuset med Danne och Emelie. 
För ganska exakt 1 år sedan fick Emelie ett så proffsigt kort av mej när hon fyllde 25, med ett grymt rim om att hon ska få gå på brygghuset med oss. Igår var det ÄNTLIGEN dax ;)
Bättre sent än aldrig, eller hur! 
Vi lyxade ordentligt med förrätt varmrätt och efterrätt :) mums!
.
Idag åkte jag till Anna efter jobbet och blev bjuden på köttfärssås och makaroner, så gott!! 
Å så trevligt att kunna sitta å prata å bara umgås :)
Har med hjälp av Nellie återigen konstaterat att hennes pappa är 28 år gammal och jag "-faktiskt bara är 27!!"
Det är viktigt det där ;)
.
Detta blev en väldigt snabb uppdatering, men bättre än inget!.
Nu ska jag lyssna vidare på 50 nyanser av mörker och sova. 
.
Puss på er <3
Emelies kort :)
Maten, brygghuset smått och gott
Kummel
Crème brulle? Brúele? Ehh rabarberkladd  med bränt socker, mums :)
 
En glad Adrian idag <3
Sol och bad i stjärnevik :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar