fredag 16 augusti 2013

Helgen för mej själv

Fredagen är här, ligger i soffan, tittar på tv, några polly och ett glas vin. 
Ja tänkas att jag köpte ett vin för att jag faktiskt blev sugen på det, men nja e inte så värstans gott alltså. Men visst det funkar med ett glas. 

Efter jobbet fick jag besök av Patric, Emilia och Patti. Vovvarna var med och skulle träffa Ralf. Ralf var rädd men grymt nyfiken. Chanty var rädd och Akira brydde sej inte alls :)
Men det fick bra tillsist. 

Igår hade vi grillgäster, Sofi, Kristian, Anna och lilla Emma var här. 
Vi åt utomhus, så mysigt <3

Imorn blir det kanske en sväng på stan med Jossa. 
Behöver verkligen en ny BH då ena bygeln har åkt ut, så nu ser hela jag sne ut ;)

Stefan är iväg på paintball så denna helg är jag ensam. Eller så ensam man kan bli med tre katter ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar