söndag 11 augusti 2013

Finbesök

Det känns som den här helgen har varit den längsta på länge. Konstigt. Å vad har jag gjort. 
Lördagen spenderades med huvudvärk nästan hela dagen. Så jag sov lääänge. 
Gick upp och åt och la mej på soffan, där låg jag till typ sju när Jossa kom å skulle äta med mej. Det enda jag gjorde däremellan var att vila, slöglo på serier, äta och vila igen. Kul dag...

Idag tog jag lite sovmorgon, gick upp och käka å titta på min serie, då hördes åskan, så jag stängde av allt och myste ner mej i sängen igen med Stefan. 
Slumrade lite till och från, gick upp igen halv ett, åt lite, vila lite lagade mat sen kom finbesök :)

Sofi, Kristian och lilla Emma kom hit en sväng, lekte med Ralf och bara snacka och umgicks, Emma var på bra humör och hon flörtade lite med mej <3 

Märks att jag fortfarande inte mår helt bra. Denna trötthet är hemsk. Restsymtom kallas det tydligen. 

Lite bilder då :)
Bus med Ralf :)
<3
Emma  <3
Familjefoto med tre av fem medlemmar ;)
Ralf har hittat en skål uppe på bänken att sova i :)
Det börjar bli höst, så det är bäst att bädda ner sej ordentligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar