lördag 21 september 2013

En lugn helg

Bestämde igårkväll att detta fick bli en lugn helg. Å det började bra iallafall. 
Efter en sömn på 12 timmar, så vaknade jag av ett sms från Anna. Då var klockan halv tolv ;)
Hon, Nellie och Adrian skulle komma å fika. Så det blev snabbt upp, klä på mej, ut å hämta äpplen å så slängde jag ihop en äppelpaj. 
Och 40 minuter senare så var dom här :)
Vi fikade och sen gick vi ut å provsmakade alla äpplen från de olika äppelträden :)

Nu när de åkte hem så la jag mej i soffan så nu tittar jag på hungerspelen. 
Har lyssnat på två av böckerna nu å ville så gärna se filmen. Å vad passar väl bättre när man ändå inte orkar nått annat. 

Denna vecka har varit så underlig. 
Har varit ganska pigg och jobbat över, samtidigt så har jag varit hängning å förkyld, så det har pendlat mycket upp å ner. 
Har gjort ett test denna vecka å ätit mindre portioner för att se om jag slipper tröttheten och skakningarna. Å det har funkat alla dagar utom i torsdags. 
Jag var stressad och blev dålig i å med lunchen. Å det gick inte över. Jag stannade och jobbade över till åtta. 
När jag kom hem å kände att jag var väldigt matt, så kollade jag min temp. 
35,7. Jag vet att min temp är ganska låg i vanliga fall, men det är lite konstigt att den sänks när jag blir så där skakig å trött. När jag ytterligare en timme senare tog tempen igen så var den nere på 35,5. 
Jag bad Stefan väcka mej när han kom hem från jobbet halv tolv å då hade jag som vanligt 36,4. 

Nu ska jag fortsätta med min film. 
Ha en bra lördag allihopa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar