söndag 22 september 2013

Tur att vädret är dåligt

Ja idag tycker jag det e lite skönt att det är dåligt väder. 
För då slipper jag ha dåligt samvete för att jag bara ligger å slöar. 
Ryggen magen och huvudet är inte på min sida idag. Det har det förvisso inte varit på hela veckan. Men idag har det jävlats mer. 
Jag var hos Evy förra fredagen å fixade ryggen å nacken. Så brukar det ta en vecka innan det är bra igen. 
Men nu känner jag att det inte blev bra denna gång. 
Huvudvärken är där å nacken känns stel och öm. 
Ryggen värker och då kommer ju givetvis magen oxå. Så fort jag ätit så ligger jag i fosterställning med värk från ryggen som går runt till magen. Och ilningar ut i armarna. 
Och jag hade inte tvekat på att ringa Evy igen om det inte vore för att hon är utomlands just nu å ska va där i ett par veckor. 

Så idag hade vi tänkt åka till Totebo och kolla på smaka på tjust. Vi kom dit, å fick typ lika snabbt åka hem igen då jag inte klarade att stå å gå ordentligt. 
Så idag har jag mestadels sovit. 

Så min förhoppning just nu är, imorn kommer jag må jätte bra och va väldigt utvilad :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar