fredag 13 september 2013

Fredag

Ligger här i sängen å försöker piggna till. 
Natten har bestått av att Tus har kommit flertalet gånger och krupit upp på min magen. Han ska som tur är inte gosa när han kommer på natten utan bara sova på mej. Men jag vaknar iallafall. 
Vid halv sex märkte jag att jag hade två katter på mej. En på magen å den andra över ansiktet. 
Då var Lill-Fräs här oxå. Han ska kela men så fort han kommer så springer stakars Tus morrandes iväg. Å då börjar den lille busa istället.
Så nu har jag börjar stänga dörren när han börjat busa. 
Å när jag sedan vaknar så öppnar jag dörren å då kommer den lilla å är jätte kelen :)
Så då myser vi lite medans jag försöka vakna till och kollar Facebook å lite :)

Ikväll ska jag till Evy, välbehövligt, har börjat känna av ryggen lite för mycket. Men denna gång hade jag en bokad tid i förväg. Så det var ju bra :)

Imorn är det MiniMässa i Ytterbo som jag självklart ska till. Emilia och ca 14 andra ska ställa ut sina verksamheter. 
Inträdet kostar 20 kr och man kan köpa fika där oxå. Överskottet går till Synskadades Riksförbund i Västervik. 
tycker ni ska passa på att åka dit :)


Nu är det nog bäst att gå upp. 
Puss på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar