tisdag 17 september 2013

Zumba

Ja här har det börjat gås på Zumba förstår ni. Det är korpen som har, så Malin har söndag och tisdag och Pernilla torsdag. 
Idag var Malin sjuk å Pernilla tog över, så nu fick jag prova på hennes pass. Det va jobbigt. Men roligt. Så nu vet jag att jag kan gå på hennes oxå om det passar bättre den veckan. 
Annars älskar jag Malins pass, dom är roliga :)

Å vi är många som går "ihop" oxå, vilket gör det ännu roligare. För man blir ju sällan ensam å man kan peppa varandra att gå. 
Jag har ju annars lite för lätt att tröttna eller inte ha tillräckligt med motivation att fortsätta. 

Så ta nu å prova på Zumban. Det är verkligen jätte roligt :)


2 kommentarer:

  1. Vet att jag skulle ringt efter e fiten men när jag kom hem var Nellie jätte mammig så jag gosade massa med henne. Sen sprang klockan iväg och jag behövde duscha m.m. vi kan väl hörs i morgon? Pusssss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lugnt:) jobbade ju iallafall så det blir jätte bra att höras imorn :)
      Puss pussss

      Radera