fredag 27 september 2013

Min födelsedag :)

Ja då har jag blivit 27+ ;)
Å det är visst väldigt mycket svårare att ta sej upp ur sängens varma omfamning idag än vad det var igår när jag bara var 27 :)

Nellie ringde tidigare i veckan och frågade om dom fick träffa mina föräldrar. 
Ja visst självklart, sa jag då. 
Vill du oxå va med då? Frågade Nellie, haha sötnöt :)

Så vi bestämde att vi kunde träffas på min födelsedag, slå två flugor i en smäll, hade nog egentligen inte tänkt ha nått firande, kanske bara gått ut och käkat med Stefan. 
Men vem kan säga nej till nellie :)

Så jag bakade lite och köpte till lite annat go fika oxå. Så det blev riktigt mysigt!

Jag fick en sån fin teckning av Nellie!
Jossa gav mej lite lotter där jag vann 10kr
Och Emilia fick jag ett jätte fint armband av :)

Stefan gav mej så fina örhängen som hör ihop med mitt halsband jag fick förra året <3


Armbandet av Emilia :)

Nellies teckning och fina kuvert med Jul klistermärken :)

<3


Detta bjöd jag även på. Tror alla gillade det :) såå gott!

Tack alla som har grattat mej på sms, telefon, Facebook och i verkligheten <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar