fredag 15 november 2013

Kastrering

Idag har Ralf fått sina kulor avknippsade.  
Klockan tio skulle vi vara på vetrinärstationen. Och det var tre ganska så sura och otåliga katter jag hade runt mina fötter hela morgonen. 
Ralf skulle vara fastande å tyvärr fick ju de andra va det oxå. 

Jag hade kvar honom i buren i badrummet när vi kom hem, men det blev så kallt där inne så jag bar ut buren och ställde i vardagsrummet där vi eldade. 
Vi ett tiden tittade jag upp och insåg att buren var tom. 

Dom brukar krypa iväg lite men oftast inte orka så långt, men han var inte kvar här inne. Han stod å åt, stackarn var ju hungrig. Men han fick inte äta så tidigt egentligen. 

Sen kom han tillbaka å hoppade upp på soffbordet å la sej å sov. 
Han vet att man inte får vara där, men det fick vara okej idag. 

Nu busar han å är som vanligt :)
Mattes lilla älskling <3 

Petter trodde han var ett år gammal, men han är bara 7 månader, så han är nog ganska stor iallafall :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar