måndag 4 november 2013

Ny frilla

Tänkte medans jag hade lite tid över idag att jag smiter in å kollar om min frisör kanske möjligtvis hade en klipptid idag, å jajjemensan det hade hon. Och direkt dessutom :)

Detta innebar att jag inte redigt hunnit tänka ut hur jag ville klippa mej. 

Senaste åren har jag haft samma frisyr. Å jag verkligen älskar den, tyvärr är jag så fruktansvärt lat så jag orkar aldrig göra iordning håret. 
Men men nu hade jag fått så långt hår, jag brukar kanske klippa 5-7 cm varje gång å så klipper jag mej kanske 2 gånger om året så det hinner växa ganska mycket. 

Nu hade det blivit väldigt slitet den gång och vi skulle ta ca 1 dm, sen pratade vi om att ta vid den nedersta etappen. Sen ytterligare en högre upp sen slutade det vid axlarna :)

Skönt att bli av med det faktiskt, har börjat trassla in mej i det när jag sover. Å jag klämmer det i dragkedjor. 
Så detta blir nog bra :)

Hitta inget bättre kort men så här ser min frisyr ut om jag gör iordning den


Jag har haft så här "kort" när Nellie var liten. 


Före och efter bild



Ca 30 cm skulle jag tippa på. Kanske mer tillåmed. 


Nu ska jag bara lägga i lite toning oxå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar