lördag 30 november 2013

Kort och teckningar

Tänkte jag skulle lägga ut mina kort å teckningar på min blogg. 
Första gången jag märkte att jag kunde rita av nånting var i slutet på nian då vi skulle göra stora kollage, eller mitt blev ett kollage iallafall. 
Sen fick vi rita å måla lite på gymnasiet i och med att vi hade grafisk inriktning. 

Så då kunde det se ut så här i mitt ritblock. Detta är från 2004-2006

I början på detta år köpte jag mej lite pennor och block och började göra blommor. 

Jag köpte även akvarellpennor, för jag kom ihåg från nian att man kunde måla på detta sätt. Måla med pennan och sen pensla ut det med vatten. 


Turligt nog fyllde dessa två år och jag fick för mej att göra kort till dom. 

Pappa fyllde år i sluten av januari så han fick sin bil. Jag är inte nöjd men pappa blev det iallafall :)

Anneli fick sej en bild på sitt sommarställe

Och det fick Tina oxå. 

Mamma fyllde år och fick en bild från Gissebo. 


 Denna älskar jag mest, den har jag behållt :)

Moster Gun fyllde år :)

Och det gjorde även Kusin Mickis :)

När Peggy fyllde år fick hon denna :)

Bröllops kort till Towe och Nicklas

Bröllopskort till Johan och Linnea

Bröllopskort som Susanne beställt. 

Försökte ge mej på att rita igen. 

Örn

Alla fick sin bokstav på sommarfesten. 

Adrians dopkort

Emilia fick sej en bild av Akira i present.  

Jag vet att det ska finnas fler kort men de hade jag inte på mobilen. 

Jag kommer efter jul lägga ut fler för nu sitter jag med dop, bröllop och julkort :)
Men dom kan jag ju inte visa än :)

Puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar