lördag 2 november 2013

Upp å hoppa

Lördag morgon. 
Stefan sa igår när jag skulle handla att jag skulle köpa lite gott till idag, för dom sänder enduron från Gotland. 
Jag trodde han vill ha godis eller nått. Men då sa han. Nä nån god frukost så vi kan sitta å äta när det börjar. 
Jaha "vi" alltså, han tycker alltså att jag ska se det oxå. 
Så nu får jag ju snällt göra det, har köpt juice, rostat bröd, yoghurt så det blir nog gott. 
Tror även jag hör att han tänder i kaminen nu :)

Dock är det 1 timme kvar, men det e mitt fel att vi vakna tidigt. Pga mitt val så startade en kedjereaktion.  
Jag har nämligen inte ställt om klockan som visas i taket. Så den visade 8.40, Stefan vaknade å såg detta, fick lite panik å skulle stänga av sitt larm innan det gick på. Då vakna Ralf å trodde det var dax att kela så jag vakna av att det ligger en katt vid huvudet å spinner i örat.
Ja så nu är vi alla vakna. 

Hade fått en sån passande bild från Helen igår. 
Den stämmer verkligen in på Ralf ;)


Haha



Han snodde mitt godis igår. En mintstång ur påsen som stod på bänken. 
Jag har sagt att han äter allt. Men denna lekta han som tur var bara med. 

Nähä. Kanske gå upp nu då.   
Se vad resten av dagen har att ge. 
Puss

2 kommentarer: