söndag 28 juli 2013

Öltält

Denna helg har det varit Öltält i Källängen. Så igår blev det efter mycket om och men att gå dit :) å det var jätte kul. 
.
Det började med att jag somnade på soffan hemma, vilket jag förvisso behövde för att orka med kvällen, men över två timmar är kanske lite överdrivet. 
Och om inte annat väldigt panikartat när man vaknar och har ganska mycket att hinna med innan. 
Men jag värmde min mat och klädde om sen kom snälla Anna och hämtade mej. 
.
Vi åkte hem till henne å fixade hår och smink. Sen vidare till Therese och hennes nya fina lägenhet :)
.
Efter det blev det vidare hem till Petra. Där vi oxå hann stanna ett tag. 
.
Jag visste inte om jag skulle följa med in på Öltältet, det hängde lite på när Stefan skulle hämta mej. Men jag gick in och Anna följde oxå med in :)
.
Stannade inte så länge, men ändå tillräckligt för att jag skulle känna mej nöjd :)
.
Idag mår jag över förväntan men har inte tänkt mej några hårdare aktiviteter för det ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar