lördag 20 juli 2013

Shopping

For in till stan idag. Är i behov av ett par shorts. Så jag hämtade Jossa å åkte till Cubus å Lindex först. Men där hitta jag inget.
Jag varken kan eller vill ha korta shorts som slutar precis under rumpan. Men tyvärr var det nästa bara sånna som fanns. 
Men jag hitta mej ett par snygga på Dressman istället 


E ju hemskt att man ska behöva gå till en herraffär för att kunna hitta nått vettigt. 

Gick även till Sandström å hittade en klänning för 350 kr


Å på JC där dom har fullständig utförsäljning hittade jag en jacka för 100 kr 
Plus i kanten att den är rosa ;)

Nu ska jag vila lite, antibiotikan gör mej så trött. 

Puss hej 


5 kommentarer:

  1. Fina kläder. Det är skönt med korta shorts också faktiskt. Men trivs man inte i det ska man givetvis inte ha det. Hoppas din dag varit bra ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) jo jag kan tänka mej att det är skönt. Men när man har kropp som jag så ska man inte ha sånna. Å då är det synd att man måste gå till herravdelningen. Hoppas ni hade en bra dag idag :) vi måste ses snart <3 puss

      Radera
    2. Precis. Hör av dig om du är i stan i morgon?

      Radera
  2. Vi har förlovningsdag imorn, men vi kanske kan ses på måndag?

    SvaraRadera
  3. Jättefina kläder :) Håller med dig, riktigt trist och dåligt att butikerna med tjejkläder inte har ett mer brett urval när det gäller shorts. Skönt att du hittade ett par fina ändå :) Kram!

    SvaraRadera