lördag 20 juli 2013

Tv serier och film

Tack å lov för Netflix säger jag bara. Hade aldrig klarat av att behöva sitta inne dessa veckor om jag inte hade haft alla filmer å serier att titta på. 
Jag kan inte vara ute i solen pga antibiotikan jag äter för Borrelia. (Ska skriva ett eget inlägg om det, mest för eget kom i håg)
Så nu under ca 2,5 veckas tid, men bara denna vecka som jag haft semester å varit hemma hela tiden, så har jag hunnit se typ 4 säsonger av serien Bones och Stefan och jag har sett 19 Wallander filmer på kvällarna. 
.
Man kan nog påstå att jag nästan all vaken tid sitter/ligger i soffan, men så som jag har mått så har jag inte ens dåligt samvete för hur "lat" jag är. 
Men som sagt, mer om det i ett senare inlägg. 
.
Nu är snart denna film slut å jag ska lägga mej. Ska försöka vara så pigg jag bara kan imorn. För då är det en lite speciell dag <3
.
 .
Har ni sett så mycket morrhår och ögonfransar (?) lille Ralf har :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar