onsdag 24 juli 2013

Rör på fläsket

Efter att i 3 veckors tid varit sängliggandes, okej jag överdriver, 1,5 vecka jobbade jag oxå. 
Men övrigt tid även den veckan, bara legat på soffan, typ...
Har jag och min kropp fått lite stryk. 
Jag har tjocknat till kan man säga. 
.
Nä jag var inte smal innan heller men det har definitivt inte blivit bättre. 
.
Att inte må bra å inte kunna gå ut är ingen bra diet. 
Prova inte den.
.
Sen att jag under en vecka var tvungen att äta minst en gång i timmen var inte heller nån bra superbantning. 
.
Så nu har jag gått över det där talet som vågen inte fick visa. Bläää
.
Men idag har vädret varit på min sida, mulet typ hela dagen. 
Vilket mitt på dagen resulterade i 3 km promenad på endurospåret (det är jobbigt att gå där) upp och ner över stock å sten :)
.
Och nu är jag hemkommen från en promenad/joggningtur på 4 km (det e mycket för att va jag)
.
Önskar jag kunde märka att det hjälper nu oxå så jag kan ha motivation att fortsätta. 
.
Vi tar några bilder på min lilla bäbis oxå
Lika som bär, Ralf och Grappo <3
Sötnos 
<3
Lilla lurv <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar